Un brand care se respectă pe sine și respectiv publicul căruia i se adresează, va investi constant în ceea ce înseamnă imaginea cu care se afișează în fața acestora. În acest sens, fiecare element ce ține de identitatea vizuală a acestuia trebuie să fie realizat în concordanță cu personalitatea sa. De aceea, la Agrafa Prin ne dorim să realizăm produse care să corespundă în totalitate cu dorințele și cerințele clienților.
Carti de vizita marca Agrafa Print
Cartea de vizită este poate că primul element de identitate vizuală prin care un client ia contact cu brandul tău. De aceea, aceasta trebuie să cuprindă toate informațiile esențiale pe care vrei să le transmiți, dar totodată trebuie să atragă vizual. Este important ca o carte de vizită să poată capta atenția, să impresioneze, pentru a nu rămâne neobservată și, în consecință, neutilizată.
Agrafa Print este un brand ce investește constat în cele mai noi aparaturi, tehnologii și soft-uri pentru a ne asigura că putem onora cu succes orice comandă, indiferent de gradul de neobișnuit pe care îl presupune idee în cauză. Așadar, am pus la dispoziția tuturor clienților noștri posibilitatea de a-și pune amprenta asupra produsului final. Mai exact, în etapa de configurare a produsului, aceștia pot opta pentru a ne furniza propria grafică a modelelor ce urmează să le ilustreze viitoarea carte de vizită. În acest fel aceștia au control deplin supra oricărui detaliu ce urmează a fi materializa, detaliu care poate că, dacă ar fi fost comunicat verbal, nu ar fi beneficiat de același grad de exactitate. În plus, înainte de a începe producerea propriu zisă a comenzii, propunem oferirea gratuită a unei mostre pentru a ne asigura că produsul final va îndeplini toate criteriile invocate inițial de client.
Calitate și diversitate
Calitatea produselor Agrafa este incontestabilă și de aceea ne-am propus să ne dezvoltăm și în ceea ce privește diversitatea. Astfel că, în prezent, propunem o gamă largă de variante de cărți de vizită ce impresionează prin aspect și prin felul în care au fost realizate. Dacă anterior materialul din care erau realizate aceste produse era preponderent hârtia, astăzi puteți opta și pentru plastic, carton, plută sau chiar lemn. Acestea pot fi înnobilate prin atribuirea unor operațiuni suplimentare realizate cu dublu scop; de înfrumusețare și de sporire a rezistenței pe termen lung. Printre acestea se regăsesc matifierea, plastifierea, ștanțarea, lăcuirea sau decuparea prin laser a produselor, sau orice altă operațiune solicitată de client pentru a putea beneficia de un produs original și atractiv.
Valoarea totală a comenzii se calculează după ce au fost stabilite toate detaliile de producție, dar și numărul de bucăți, al cărui punct de plecare îl constituie numărul 100.